افزایش فروش سوپر مارکت ها

روش های جذب مشتری سوپر مارکت

افزایش فروش سوپر مارکت ها

روش های جذب مشتری سوپر مارکت

در این وبلاگ در مورد افزایش مشتری سوپر مارکت ها و مدرنترین روش های جذب مشتری توضیحاتی ارایه شده است

بایگانی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

شما برای این که بتوانید از فضای مغازه خود به درستی استفاده کنید و هم این که برای مشتری نیز جذاب باشد باید به چیدمان وسایل دقت کنید.

چیدمان و طراحی دکوراسیون سوپر مارکت تاثیر زیادی در جلب توجه مشتری و کسب درآمد بیشتر دارد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی سوپر مارکت حساسیت لازم را به خرج دهید و از ایده های کاربردی و مدرن برای دیزاین داخلی سوپر مارکت استفاده کنید.

فروشگاه مواد غذایی و سوپر مارکت از پر رفت و آمدترین مغازه ها هستند از این رو طراحی دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی و دکوراسیون مغازه سوپر مارکت باید به گونه ای انجام شود که مشتریان بیشتری جذب مغازه شما شوند.

محل قرار دادن کالاها در قفسه ها از اصلی ترین بخش های طراحی داخلی یک سوپر مارکت است. توجه داشته باشید که کلاهایی مانند شیر و نان و ماست و پنیر از انواع کالاهایی هستند که نیاز روزانه مشتریان می باشند و بهتر است این کالاها را در قسمت انتهایی سوپر مارکت قرار دهید تا مشتریان مجبور شوند برای تهیه این نوع کالاها از میان راهرو و کلی اجناس دیگر عبور کنند با این روش کالاهایی که فروش زیادی ندارند در معرض دید مشتری ها قرار می گیرند و شانس فروش آن ها افزایش می یابد بنابراین بهتر است در هنگام چیدن اجناس در قفسه ها این نکته را مد نظر داشته باشید.
توجه داشته باشید ۷۵ درصد از افرادی که وارد سوپر مارکت می شوند به سمت راست خود نگاه می کنند بنابراین بهتر است کالاهای فروش ویژه و جذاب تر را در قفسه های موجود در سمت راست سوپر مارکت بچینید.

بهتر است کالاهای گران قیمت را در سمت چپ قفسه ها قرار دهید زیرا مشتریان به این قسمت از قفسه ها نگاه طولانی تری می اندازند همچنین بهتر است کالاهای گران قیمت را در قفسه هایی بچینید که با چشم ها مشتریان هم سطح هستند و کالاهای ارزان تر را در قفسه های پایین تر قرار دهید.

  • ۹۹/۰۱/۲۱
  • dr.behzad samiei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی